Sunday 19 February 2012

Apa itu R I N D U ???,..

Assalammualaikum,..

korang tau x apa itu rndu??,..emm,..klo korg nk tau sbenarny aq ni xtau pe maksd sebenar ny rindu,..xtau cmne nk tfsir kn ny,..klo ley nk kepastian drpd pelbagai pihak,..hahah,..ble pk2 blik terok sgt la aq ni sbb xtau pe i2 rndu,..kkkkk????,.. at aq slalu b'bohong??,..ish3,..xpatut tol at ni,..de k patut dia dok bohong aq,..hahah,..



tlg la wahai at jujur la pada aq supaya aq ley tau pe i2 rindu!!!!,..hahah,..gler pnya org,..search pnya search de gak la dpt tau ckit2,.. antara ny :

First :

Rindu itu ialah suatu kepedihan yang sangat manis dan  tergetar di lubuk hati yang sangat dalam. Selalu membayangi sesuatu yang tidak pasti. Itu rindu! Semakin kita rindu, semakin dalam perasaan sayang yang kita miliki. Rindu itu sepi, bila sepi pasti akan merindu. 


Second :


Rindu seperti yang kita ketahui, merupakan perkara yang berlaku selepas hadirnya cinta. Maksudnya, bila cinta mekar maka rindu akan hadir secara tidak langsung. Rindu juga adalah merupakan amalan hati yang mana manusia tiada kuasa untuk menghalangnya.



ok,..ckup la 2 ni yg aq jumpa,..wahai at t'nyata aq semakin memahami apa i2 rindu,..ko dh xyh nk dok tipu kat aq lg ye,..lalal,..aq rindu,..Rindu setengah mati!!!!,..


okbaiii,..heheh





No comments:

Post a Comment